הממונה על חוק חופש המידע : מאמון עאצי
נייד: 0508922033
טלפון: 0732461131
אימיל :mamon6@gmail.com

חוק חופש המידע

חוק חופש המידע, התשנ"ח - 1998, נכנס לתוקפו בחודש מאי, 1999. החוק מכיר בזכותם של תושבי ישראל לקבל מרשויות ציבוריות, ובכללן הרשויות המקומיות, מידע בעל אופי ציבורי המצוי בידי הרשות.


נוהל הגשת בקשה למידע מהמועצה

  • בקשה לקבלת מידע יש להגיש בכתב לממונה חופש המידע במועצה. אין המבקש חייב לציין את הטעם לבקשתו.
  • מתן המידע כרוך בתשלום אגרת בקשה. ככל שהמידע המבוקש מצריך טיפול ו/או הפקה, ייגבו בנוסף לאגרת הבקשה גם אגרת טיפול ו/או אגרת הפקה.
  • המידע יועמד לרשות המבקש כפי שהוא מצוי בידי הרשות ואין הרשות חייבת לעבד את המידע לפי צרכיו של המבקש.
  • החלטה בבקשה תינתן לפונה בתוך 30 יום ממועד קבלת הבקשה במועצה. החליטה המועצה לדחות את הבקשה, יימסרו לפונה נימוקי הדחייה בכתב.
  • הפונה זכאי לעתור כנגד החלטה של הרשות לדחות את בקשתו למידע, בפני בית המשפט המחוזי.

אגרות

תקנות חופש המידע (אגרות), תשנ"ט - 1999  מסדירות את תשלומי האגרות בגין הטיפול בבקשות לקבלת מידע.

סכומי האגרות (מעודכן לשנת 2016):

  • אגרת בקשת מידע - 20 ש"ח.
  • אגרת טיפול במידע - 30 ש"ח החל לכל שעה החל מהשעה הרביעית.
  • אגרת הפקת מידע - 0.2 ש"ח עבור כל דף צילום, או פלט מחשב, לתקליטור - 2.5 ש"ח.


אפשרויות לתשלום אגרת בקשת מידע:

  • משלוח המחאה בסך 20 ₪ אשר תצורף לבקשה לקבלת המידע.
  • תשלום באמצעות העברה בנקאית - מול מחלקת הגבייה.
  • תשלום בכרטיס אשראי- מול מחלקת הגבייה.
 הורדת קובץ
 דיווח הממונה על העמדת מידע לציבור 2023
 דיווח הממונה על העמדת מידע לציבור 2022
 דיווח הממונה על העמדת מידע לציבור 2021
 דיווח הממונה על העמדת מידע לציבור 2020
 דיווח הממונה על העמדת מידע לציבור 2019
 דיווח הממונה על העמדת מידע לציבור 2018
 דיווח הממונה על העמדת מידע לציבור 2017
22-01-2019
الزيارات : 3373